Nu har jag kollat in läget hos TV4a . Deras server går fruktansvärt tungt, tyder på många besökare ( c : Följande lag har jag kontaktat. Luleå, MoDo, Leksand och Frölunda. Jag hoppas att även dom skriver inlägg. Tydligen, med tanke på att det knappt gick att byta "mail" för att läsa. Då är det nog några där och läser/skriver också.
Fram för ett enat Hockey Sverige !!
Keep It Up !!
Länk + Forum & Chatt > sporten på TV4a PS Deras hemmsida är som i sirap Ds
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Deras server går fruktansvärt tungt, tyder på många besökare ( c :
Följande lag har jag kontaktat. Luleå, MoDo, Leksand och Frölunda.
Jag hoppas att även dom skriver inlägg.
Tydligen, med tanke på att det knappt gick att byta "mail" för att läsa. Då är det nog några där och läser/skriver också.
Fram för ett enat Hockey Sverige !!
Keep It Up !!
Länk + Forum & Chatt > sporten på TV4a
PS Deras hemmsida är som i sirap Ds