Inlägg: 1331651
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard: Ja för stunden kanske, men vi ska ha två lag bakom oss så än är jag inte nöjd.
Aleksis kan vara nåt för framtiden. Får Tarvainen jobba en hel säsong med honom så kan det bli jävligt bra.
Aleksis kan vara nåt för framtiden. Får Tarvainen jobba en hel säsong med honom så kan det bli jävligt bra.
Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard: En lång butterfly keeper hade varit mumma! Men det finns inget ledigt där. Där blev det ju fel från början. Förmodligen hade Tarvis fått ut mer av Tarkki än vad MoDo fått
Läste också nånstans att Aleksis lämnar efter den här veckan, det var synd men ganska så väntat.