Nu går det tungt ! (TV4as hemsida) Dett är dock ej vårt mål, men det är lite små lustigt ändå. De tog över 30 sek att bara öppna deras hemmsida, sedan klickar man på Forum & Chatt gick väll huffsat. Sen klickade man på Sporten på TV4a. Tvär nit. Går ej att komma in där. Om min farhågor besannas. Så är det en väldigt stor trafik där just nu.
Opinionen styr vet ni väll, det är en av demokratins grundlagar. Va då väll F..n om vi inte skulle kunna få till en attitydförändring .
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dett är dock ej vårt mål, men det är lite små lustigt ändå.
De tog över 30 sek att bara öppna deras hemmsida, sedan klickar man på Forum & Chatt gick väll huffsat.
Sen klickade man på Sporten på TV4a. Tvär nit.
Går ej att komma in där. Om min farhågor besannas.
Så är det en väldigt stor trafik där just nu.
Opinionen styr vet ni väll, det är en av demokratins grundlagar.
Va då väll F..n om vi inte skulle kunna få till en attitydförändring .
Keep It Up !!!