Ulf: med anger som reserv
Inlägg: 1332007
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Oh, Ånger ja. jag hade nästan lyckats med självsuggesionen att han aldrig haft Timrå-tröjan på sig. Nu blir det terapi igen, suck. ;-)
Rackarns, vi får kanske ihop en andra line också , haha
Rackarns, vi får kanske ihop en andra line också , haha