Inlägg: 1332031
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sitter och jämför lite, förra säsongen och nu.
Hyfsat jämnt skägg. Dock ser det lite ljusare ut nu, hur det nu kan vara möjligt.
Då: 42 p, nu: 48 p.
Avstånd till slutspel: då 10p, nu 2p.
Avstånd till kval: då 2p, nu 3p.
Målskillnad: Då -18, nu -20.
Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med det här, mer än att det faktiskt finns hopp. Statistiken talar för oss. Ge dom däng - Linkans gäng!!1
Hyfsat jämnt skägg. Dock ser det lite ljusare ut nu, hur det nu kan vara möjligt.
Då: 42 p, nu: 48 p.
Avstånd till slutspel: då 10p, nu 2p.
Avstånd till kval: då 2p, nu 3p.
Målskillnad: Då -18, nu -20.
Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med det här, mer än att det faktiskt finns hopp. Statistiken talar för oss. Ge dom däng - Linkans gäng!!1
Ahl (comebacksejouren) Bubblare: Hodson
Halvardsson-Sonntag Bubblare: Svedberg
Simons-"Mållgan" Machulda-Salmi Bubblare: Mäkiaho