1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 133241

Sv: Lindbloms cykel & sport
BlackBay:

Självklart så sitter mössan där den skall. Det kommer också in lite direktrapporter från ladan framgenom kvällen för er som inte kan närvara. Är också sugen att komma med på bild ikväll så ta med digitalkameran actionleffe;)

Ska iaf bli spännande att få se hur pass bra denna Timråupplaga är. Ett rejält elddop mot det s k köpelaget. Tror att det kommer att bli en tuff fajt eftersom det verkar som om köpelaget kan slappna av och spela på ett annat vis på bortaplan.

Är m a o även inställd på att vi kan förlora denna match.*rysningar*

Krossa köpelaget.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.