Johnny Hazard: Okejrå...tar väl en annan idols nick då. Vad tror du om Hahl Bundy...? ;-)
Inlägg: 1332625
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Nepp, Hahl Bundy var en mes i mina ögon sett och jag är glad att han gick och dödde tå stola, t o m rådbjer var tuffare och hårdare på sin tid. Men ta nånting med Johnny, men ta Thunders durå så får väl jag ha kvar Hazard.
Redigerad kommentar