Inlägg: 1333133
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: När det är såna här lägen så brukar det alltid skita sig. Framförallt för Timrå. Jag bävar inför kvällen.
Så jävla pissigt att vi har -20, medans modo och BIF har -6 och -9. Sjukt viktigt med målskillnad, snälla SAIK VINN, Brynäs-MoDo är ingen bra match helst ska ingen vinna OT med modo vinst om vi vinner. BIF får inte dra ifrån och Modo ska ta mindre än 3.