1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1333427

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Fy fan, det blir en svettig tredje perre. Med tanke på hur lite vi skapar så gäller det att vara dödligt effektiva. Nu vill jag se Sniper-Pikken.

Och Brynäs vill tydligen vara med och känna KS-ångest.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Simmalugnt: vi vinner detta ingen fara, lovar vi e grym i 3e perren!!!

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Bisterfinnen: sobril-hockey? Se där ja, från senil-hockey till sobril-hockey på några få säsonger.

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Simmalugnt: Vaska om i femmorna och tvinga våra backar se se sig omkring. Står en SSK:are fri? Fel! Fel! Fel!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer