nixXz: Känns som om spelarna glider omkring. Vart är kampen? Viljan?
Inlägg: 1333494
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Lundmark känns som om han spelar av matchen innan han drar på kafferep med sin kompis i Ö-vik.
Vad fan är det som händer där uppe i Timrå? Twin peakshallen? Sovgas i ventilationssystemet?
Gör vi mål i vart 12:e powerplay?
Vad fan är det som händer där uppe i Timrå? Twin peakshallen? Sovgas i ventilationssystemet?
Gör vi mål i vart 12:e powerplay?
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Smokey: Nog fan gilder dom, man kan ju iaf försöka kämpa men det är för mycket begärt av årets upplaga TIMRÅ
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Nu hinner man ju se slutet på Antikrundan på ettan. DET är underhållning.