Frella: Jo, men hur länge funkar den "taktiken"?
Inlägg: 1333518
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Helt ärligt, det här känns som nådastöten. Spiken i kistan. Osv.
Livsviktigt match.
Men nu släpper vi in SSK i kampen och pissar på oss vidare ner i kvalserien.
Som om det inte är nog så tappar vi bäste poäng och målgöraren och en av få spelare med hjärta för klubben.
Och det är förutom alla brister och skador vi hade innan. Here we go Kvalserien!
Livsviktigt match.
Men nu släpper vi in SSK i kampen och pissar på oss vidare ner i kvalserien.
Som om det inte är nog så tappar vi bäste poäng och målgöraren och en av få spelare med hjärta för klubben.
Och det är förutom alla brister och skador vi hade innan. Here we go Kvalserien!