ÖstrandsNisse: 4500 i Skellefteå. Med tanke på hemmaspel och tabelläge går det inte klaga på det.
Inlägg: 1333607
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Frella: Jag har inte klagat. Tycker snarare att det är bra med tanke på hur laget uppträder på hemmaplan. Tomma läktare en match hade kunnat vara något. För att markera att man som supporter inte accepterar det här skitspelet i sin egna hemmaborg.