Inlägg: 1333869
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pine: Visst Malmö ska vara med, och det finns marknad också, Pöööörssi plaserar inte arenan mitt ute på en leråker pga en slump, den killen kan affärer.
Säga vad man vill, ett lag från Malmö borde finnas i ES. Då tänker jag geografiskt och storleksmässigt vad det gäller stad.
Men inte på vår bekostnad tack.