Inlägg: 1333900
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Jag tror nästan att Boork ännu hellre skulle vilja ha Linkans jobb.
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger:
Som det känns i dag så hoppas jag att Linkan falktiskt ringer Boork NU!
Men Boorken kanske sitter och väntar på att få rädda Brynäs i KS igen.
Som det känns i dag så hoppas jag att Linkan falktiskt ringer Boork NU!
Men Boorken kanske sitter och väntar på att få rädda Brynäs i KS igen.
Det betyder dock inte att han har fel i sak. Under såväl Challes som Perras tid har Timrå haft otroliga problem med att föra matcher. Inte mot lag som själva går upp och kör, men mot lag som avvaktar och ställer upp.
Det är naturligtvis det som ligger bakom våra enorma problem på hemmaplan.