1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1333909

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen:

Socialt ansvarstagande, välgörenhet och dold välgörenhet tror jag är relativt vanligt.

När det gäller dessa extrema krafter som Percy, CP-Stenbäck och oligarkerna så tror jag att det är en blandning av alla typer, dvs allt från att vara en aktiv, stark och "snäll" del av samhället som att bygga långsiktigt goda relationer och underlag för fortsatt tillväxt.

Skulle dom bara se till maximal ekonomisk tillväxt så skulle dom inte lägga sina pengar på så osäkra och dåliga investeringar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
FRIGÖR STÅLARS!!!

Sälj Pikken och Hirso!!! Det måste finnas bättre för dom pengarna! Nu när Prästen är borta säsongen ut så behövs även en sniper.

Var är viljan?

Vi behöver PP-folk...Kolla Modos PP nu!

Värva!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.