Inlägg: 1333912
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
John K:
Mot HV71 kan dom göra en bra match, det är när vi ska styra spelet som det går åt H----e...Kunnandet finns inte riktigt där.
Mot HV71 kan dom göra en bra match, det är när vi ska styra spelet som det går åt H----e...Kunnandet finns inte riktigt där.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
John K: dom här marginal åskådarna måste man investera i för att få ut till eon... de lockas av fina namn o fina resultat...
tik är fullkomligt odugliga på att investera så... suck
tik är fullkomligt odugliga på att investera så... suck
Ja, svaret är nog att vi tappra ställer upp, men dom viktiga s.k marginalåskådarna får nog TJ & kompani se sig i stjärnorna efter.
Redigerad kommentar