Inlägg: 1333929
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Simmalugnt: Bra vi höjer dom istället. Kvalité kostar.
edit: OM det så skulle vara Gratis inträde på lördag så skulle det inte bli fullsatt. Helt övertygad om det. SÅ dåligt är det nu.
edit: OM det så skulle vara Gratis inträde på lördag så skulle det inte bli fullsatt. Helt övertygad om det. SÅ dåligt är det nu.
Redigerad kommentar
Nä, sänka priserna det har vi inte råd med.