Inlägg: 1334009
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Gorkyman: Försäkringen gäller från dag ett på "hockeyinvalider", så bara pärssinen bestämmer att det är över med hockeyn så slipper timrå betala lönen.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Gorkyman: det är 3 månader på en hockeyspelare,men vi får hoppas att dom skrev in i kontraktet med pärssinen vid ryggskada rätt att bryta kontraktet,men så smart va dom nog inte
Då är det väl dom första veckorna av sjukskrivningen, sen tar försäkringskassan över (helt/delvis tror jag)