Johnny Bravo: När spelar Dragons nästa hemmamatch? Det skulle vara skoj att få återuppleva gamla minnen, kika på porrbollens magiska och gnistrande skådespel i introt.
Angående dagens match mot HV som för mig känns totalt iskall. Ligger vi under med mindre än 5 - 0 efter första perren så är i alla fall jag nöjd. Enbart 3 - 0 vore det ultimata, i alla fall enligt Boorken, då har vi chansen att vända på steken i andra, tredje och fjärde.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Angående dagens match mot HV som för mig känns totalt iskall. Ligger vi under med mindre än 5 - 0 efter första perren så är i alla fall jag nöjd. Enbart 3 - 0 vore det ultimata, i alla fall enligt Boorken, då har vi chansen att vända på steken i andra, tredje och fjärde.
Skaru in och plåga dig igen eller?