Lite Lander.
Inlägg: 1334439
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Johnny Bravo:
Floskeltoppens ohotade etta.
-vi vill ha revanch.
Då kräver det att man jobba i varje byte och inte i vart tionde.
Floskeltoppens ohotade etta.
-vi vill ha revanch.
Då kräver det att man jobba i varje byte och inte i vart tionde.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Johnny Bravo: Jag tycker det är väl mycket hockeysnack nu, var det inte Dragonerna vi skulle snacka om. Ska vi gå och kika på korg/porrbollen eller inte?