Inlägg: 1334443
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Per HApps: Du menar väl i var tionde match och inte var tionde byte? Finnarna skulle som sagt var ha skeppats hem på nån finsk lastfärja för länge sen, det blir nog billigast så och framför allt bättre och fartfylldare hockey.
Håller med The Fat Bastard jag, lösgör lite stålars och skicka hem Pikken och Hirso omgående.
Håller med The Fat Bastard jag, lösgör lite stålars och skicka hem Pikken och Hirso omgående.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Per HApps: Ja jag hoppas att dom inte gör som sist mot HV. Det vill jag inte uppleva nån mer gång.
Men orolig det är jag.
Men orolig det är jag.
Floskeltoppens ohotade etta.
-vi vill ha revanch.
Då kräver det att man jobba i varje byte och inte i vart tionde.