1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1334448

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Johnny Hazard: Säg tid o plats bara :)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Johnny Bravo: Meeh du ska ju på hockey ikväll ju. Skit i mig, gå och kika på ytterligare en förnedring och må skitdåligt du. Hur kan man vilja utsätta sig för detta i match efter match? Det är inte bara jag som har en skruv lös i detta forum.

Själv så stannar jag hemma, har precis lyckats få in svartvit bild på teven. Har också bränt en cd-skiva med Ingmar Bergmans, Det Sjunde Inseglet, det ska få surra på lite i bakgrunden till matchen, lite MoDo-stuk, fast dom kör med Banjosar istället. Dessutom så har jag bränt en ny sats med HB, och det är inte den gamle avdankade skribenten Hahl Bundy jag menar med HB.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.