Inlägg: 1334462
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Johnny Hazard: Ooh ska du ha lyckofest? Lyllo dig.
Ja jag ska på förnedringsmatch jag.
Ja jag ska på förnedringsmatch jag.
Själv så stannar jag hemma, har precis lyckats få in svartvit bild på teven. Har också bränt en cd-skiva med Ingmar Bergmans, Det Sjunde Inseglet, det ska få surra på lite i bakgrunden till matchen, lite MoDo-stuk, fast dom kör med Banjosar istället. Dessutom så har jag bränt en ny sats med HB, och det är inte den gamle avdankade skribenten Hahl Bundy jag menar med HB.