Johnny Hazard: halsa inte direkt från dunken bara :P
Inlägg: 1334472
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
dr-nix: Det är lugnt, jag har bara en *TK att trycka i mig ikväll/natt.
Jaja, nu ska jag sätta mig och onda framför teven, nynna lite på låten till den sista färden.
Vi synes i natt, då kan vi fyllprata lite och dränka sorgerna tillsammans.
Natti natti och svart, svart, alltid svart!
*Fotnot: TK=Timråkvarting, 25 liters dunk med skogsblomman.
Jaja, nu ska jag sätta mig och onda framför teven, nynna lite på låten till den sista färden.
Vi synes i natt, då kan vi fyllprata lite och dränka sorgerna tillsammans.
Natti natti och svart, svart, alltid svart!
*Fotnot: TK=Timråkvarting, 25 liters dunk med skogsblomman.