zaccodog: Hirschovits känns ju ändå bra mycket piggare än på länge. Sen att han bjuder på 2-1 är ju bara för dåligt.
Misslyckas Linkan med att knyta upp Dahlroth på A-lagskontrakt innan någon annan plockar honom har han en gång för alltid visat att han är fel man på fel plats.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
zaccodog: Hirschovits känns ju ändå bra mycket piggare än på länge. Sen att han bjuder på 2-1 är ju bara för dåligt.
Misslyckas Linkan med att knyta upp Dahlroth på A-lagskontrakt innan någon annan plockar honom har han en gång för alltid visat att han är fel man på fel plats.