Nåväl, poäng och en riktig kämparinsats nästan hela matchen (inte halva andra). Sådär semihalvnöjd-ish
Inlägg: 1334783
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
öööh.. känns lite smått orättvist att vi förlorar den här matchen faktiskt...
nu har vi skrapat ihop till lite innestående trepoängare.
nu har vi skrapat ihop till lite innestående trepoängare.