Kattgubben: Det känns lite både och. Matchten kunde faktiskt varit stängd och begraven av HV i slutet på andra som vi spelade då. Dessutom bjuder vi på en enorm chans efter 15 sekunder i början på tredje efter vilken jag tänkte att allt vi kan få med oss från den här matchen nu är ren bonus, så ur den synvinkeln ska man vara jättenöjd.
Samtidigt som resten av matchen är helt vår som får en att tycka att vi skulle haft tre pinnar. Men om man ska va ärlig, så bjuder vi HV på alldeles för mycket fett i de två första perioderna så en poäng är rimlig utdelning för oss med den effektivitet vi har jämfört med deras.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Samtidigt som resten av matchen är helt vår som får en att tycka att vi skulle haft tre pinnar. Men om man ska va ärlig, så bjuder vi HV på alldeles för mycket fett i de två första perioderna så en poäng är rimlig utdelning för oss med den effektivitet vi har jämfört med deras.