Det där kändes att det skulle komma. Gud vad fint hv rörde sig utan puck i vår zon där vid avgörandet kom. I övrigt måste jag säga att 3e påminnde lite om THE frölunda premiär. Enkelt hårt snabbt o rakt! Skönt att se att det fortfarande finns där!
Sluta såga pikka! HAN ÄR VIKTIG. Vad hade ni för förväntningar på honom? (ni som vill skicka honom med finlandsfärjan)
lundmark börjar nu se ut lite som det jag hade förväntat mig av hirso.
Det spelet vi hade i 3e passar utmärkt om vi ska få ut några mål av murran för övrigt han är en riktig retur grävare!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sluta såga pikka! HAN ÄR VIKTIG. Vad hade ni för förväntningar på honom? (ni som vill skicka honom med finlandsfärjan)
lundmark börjar nu se ut lite som det jag hade förväntat mig av hirso.
Det spelet vi hade i 3e passar utmärkt om vi ska få ut några mål av murran för övrigt han är en riktig retur grävare!
GE MIG EN TVÄTTÄKTA MÅLSKYTT.NU!!!