Pär: grundtränade? det sitter i skallen.
Inlägg: 1334807
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Har fan ändå en bra känsla såhär efter matchen trots förlust faktiskt, pp såg bra ut mot slutet och ja jag vet inte känns helt enkelt som att det kan vända nu på något vis.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
persson: Klarar man bara oavgjort med bud på seger mot HV kan man aldrig vara riktigt tränad.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
persson: Exakt, de saknar grundträningen i skallen. Sätt de på att traggla multiplikationstabellen så löser sig spelet nog i försvarszon. Vi gör för många räknefel, du vet. ;)