persson: Klarar man bara oavgjort med bud på seger mot HV kan man aldrig vara riktigt tränad.
Inlägg: 1334809
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
mikenomad: Nä, ikväll ska jag tjursupa och prata för mig själv. Nån större glädje har svårt att infinna sig men känslan ikväll är åtminstone aningen bättre än den jävla tomheten jag kände i torsdags.