Inlägg: 1334812
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Positiva omdömen: Pikkarainen ÄR sheriff, Röymark flög fram, Lundmark glimtade till, Svensson mycket bra(!), Hirschovits ännu bättre(!).
Gud håller på HV.
Vilken djävulskt tung förlust.
Vi har ett par VIKTIGA matcher nästa vecka.
Gud håller på HV.
Vilken djävulskt tung förlust.
Vi har ett par VIKTIGA matcher nästa vecka.
Jag gillar verkligen när han står fastfrusen i päpä och måttar slagga för att sen lägga plånbok på plånbok på kassen. Ja, jo, jag vet att han fick en assist på ett av nedläggen, men när han gör det för jämnan så går det inte att tycka att han gör det bra i just den situationen.
Han är så kass att han inte ens får med sig en utvisning när han får klubban avslashad två meter ifrån domare...