AndersN: Till största delen beror publikbortfallet på att Timrå vägrar vinna på hemmaplan. Självklart väljer Svensson att stanna hemma o kolla matchen i soffan. Vem vill ideligen förknippas med en looser?
Inlägg: 1335318
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dunc:
Personligen stöttar jag mitt Timrå IK, älskade farten och skridskoåkningen i "gamla" Timrå IK...Nu ser man överbetalda Finnar med sirap under skridskorna och arbetsvilja som en döende kommunalarbetare...Då blir man suuur som satan...att betala dryga 200:- och bli sur lockar inte...
Personligen stöttar jag mitt Timrå IK, älskade farten och skridskoåkningen i "gamla" Timrå IK...Nu ser man överbetalda Finnar med sirap under skridskorna och arbetsvilja som en döende kommunalarbetare...Då blir man suuur som satan...att betala dryga 200:- och bli sur lockar inte...