1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335327

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Där slog du nog huvudet på spiken trots att jag har en dreambox och Knyllot bett om stream från den =)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Gör som jag släpp denna säsong, inget mer att prata och tycka om för det kommer i alla fall inte bli som man vill.

Fokusera på nuläget och njut av den hockey som finns kvar denna säsong jag blir överlycklig om vi klarar oss ifrån kvalserien och hamnar i ingenmansland.

Dock skulle Kvalserien innebära 5 hemma matcher vilket skulle ge klirr i kassan, en kvalserie skulle förmodligen inbringa mer pengar än vad ett slutspel skulle ge.

Vågar föreningen satsa på det osäkra kortet.

Oavsett så är slutet av denna säsong minst lika spännande som förra året.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.