Johnny Hazard: Du får väl knappt ens plats med ena foten på Dreamboxen, än mindre går det att spela någon match på den...
Inlägg: 1335335
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Paddan: Jomen jag har i alla fall betalat för boxen. Det tycker jag ger mig rätt att uttala mig i Timrås forum.