Inlägg: 1335343
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard: Jaa men jag tycker ändå vi spelat bra på slutet. Vi har gnuggat och skakat fram målchanser. Det har varit mycket otur men det kan vi ju inte ha i all evighet. Fortsätter vi så här så kommer vinsterna även hemma och med dem även publiken. Vi vet ju att vi kan slå alla lag. Enda orosmolnet är målvakterna. Så fram tills dess kommer vi hem till dig och kollar på drömlådan ;-)
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard:
Nää, var ärlig du Johnny och betala avgiften så gynnar du klubben...Vi är Timrå IK fans och vi ger alltid upp! :-)
Nää, var ärlig du Johnny och betala avgiften så gynnar du klubben...Vi är Timrå IK fans och vi ger alltid upp! :-)
Btw, visst måste väl admin av kanalerna ha ett ärligt abonnemang också? I och med detta faktum så spricker ju det hela.
Är lite dålig på just det här med Dreambox, skicka över Ploffsen eran så att han får förklara hur det ligger till?