The Fat Bastard: Varför ska jag vara ärlig då ingen annan är ärlig. Den som har varit minst ärlig när han/hon dör, han/hon vinner. Jag lurade staten i deklarationen, det är många som tycker att det skulle vara dödsstraff för det. Själv är jag helt emot dödsstraff. Ärlighet varar längst, men kyss Karlsson i röva.
Inlägg: 1335351
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard:
Vi är av den gamla stammen Johnny, ärliga, trogna och ödmjuka!;-)
Vi är av den gamla stammen Johnny, ärliga, trogna och ödmjuka!;-)