lungan: Jag tror att nån av dom spikar igen, kanske det blir snickaren Åke. Det hela har bara mörkats, dom har vilat sig i toppform, men det är ju bara vad jag tror.
Var det inte BB som hade räknat ut att vi ligger bättre till i nuläget än vad vi gjorde under samma tid ifjol? Dessutom så är det väl egentligen bara en plump på de senaste fyra matcherna. Det finns en god chans att nå slutspel, vi börjar med en vinst mot Brynis på torsdag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Var det inte BB som hade räknat ut att vi ligger bättre till i nuläget än vad vi gjorde under samma tid ifjol? Dessutom så är det väl egentligen bara en plump på de senaste fyra matcherna. Det finns en god chans att nå slutspel, vi börjar med en vinst mot Brynis på torsdag.