mikenomad: Vilken sopa!
Inlägg: 1335609
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Enligt mig är det en skön inställning. Vem är bäst? Tävla! Vilja vinna! Hata att förlora! Känns som sisu ända in i kaklet. Frågan är om han torskade i loppet trots en stukning?
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: ja undra varför han "halka" och varför dom var ute på "spring runda" ;)