Inlägg: 1335657
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
The Fat Bastard: Ajajaj, kan inte hockeysnacka så mycket ikväll då min "lower body injury" ständigt gör sig påmind. Jag hatar Birsta, men ölen är i alla fall god där.
Btw, varför är det så många skador i Timrå IK?
Btw, varför är det så många skador i Timrå IK?
Vad kostade TVn? eller kan man köpa dreambox där? :)