1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335677

Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard:
Pigg kille hazrden, vad har dreamboxar och svartvita tv-apparater med målvaktsfrågan att göra?
Jag vet inte om dom har en MV-tränare i Almtuna men nog kan tarvis kunna forma en utvecklingsbar kille medans tid är, eller tror Ni inte det.

Ni kan ju inte b ita huvudet av killen innan han fått en rejäl chnas.

Kul och komma till en klubb där man möts med skeptis istället för uppmuntran.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
liston: PeWe är lite som när man inte ser träden på grund av skogen.

Och "tryggare kan ingen varaaaaa än bakom vår backskaaaaaaara..."

Johnny: Birsta är ett helvete! Sist jag var där brände jag närmare 8760 spänn på TIK-prylar i en sjukt läcker affär!

Själv tog jag därefter vägen förbi bolaget innan jag besteg "the elgiganten peak"

Skinnarmo kan slänga sig i väggen! Mina sälskinn luktar fortfarande finkel.

Sv: Apropå nånting...
liston: Tarveln kommer säkert att kunna utveckla vidare han, nåt annat har jag heller aldrig påstått. Det enda jag gjort är att gratulera oss som är ÄKTA supportrar till målvaktsfyndet. Jag tog också upp målvaktsproblemet så sent som i söndags, men nu är det ju löst så nu kan vi ju släppa det och börja att jaga en pp-back istället, en som träffar mål med varannat skott ungefär, det skulle inte vara dumt nu när pp:et har sett så mycket bättre ut de två senaste matcherna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.