Johnny Hazard: Kanske billigare att värva ognälliga supportrar än en bra PP-back?
Inlägg: 1335692
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey: En bra idé. Jag brukar tjyvkäka på ålderdomshemmet på luncherna, där är det bättre fart i matkön än det är på Timrås pp-spel. Jag ska se om det går att värva en eller annan dement och ognällig supporter i morgon.