Inlägg: 1335703
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Har jag sagt Grattis till PW idag?
Om inte gör jag det nu:
Grattis PW, du har gjort ett klokt o förståndigt val.
Kanske det mest förståndiga i ditt unga liv.
Om inte gör jag det nu:
Grattis PW, du har gjort ett klokt o förståndigt val.
Kanske det mest förståndiga i ditt unga liv.
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Haha, den var kanon den. Nepp, nu kommer frugan hem, måste logga ut innan hon dräper mig med ICA-Maxi-kassen. Vi synes i möra, natti natti på er!
Närå, det beror på hur stor busken är.