1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335919

Sv: Silly Season 10/11
Johnny Bravo: Jag har observerat att skaran av Johnny har utökats på senaste tiden. Johnny med tillägg av mer eller mindre fyndig art. Allt från Johnny Cash till Johnny B Goode m fl.
Med tanke på TIK's tabelläge är det med stor förvåning jag konstaterar att ingen ännu har valt Johnny Depp som nickname

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
John K: Den var bra, Johnny Depp alltså. Men i alla fall så har jag nu hunnit tömma en platta med fulöl, även fast det inte är nån hockeymatch idag. Jag skäms nästan, men bara nästan, det är svårt att få mig att skämmas.

Tyvärr så verkar det inte bli nån Conny S i Timrå IK, jag trodde in i det längsta att Conny var rätt man för oss. Han verkar nu ha insett att han behöver hjälp, stackarn.

Och nej tack! Jag behöver ingen hjälp, ja klara mä själv ja.


www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/allsvenskan/article8434379.ab

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.