1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335994

Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: Man får ju ändå vissa förhoppningar av det han säger. På slutet har han ju faktiskt börjat visa något som kan liknas vid hockeykunnande. Kanske kan han till sist bli vår ledande stjärna de sista 16 omgångarna?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Expressen briljerar igen.

För inte kan väl Linkan och TJ mörka? Hemska tanke.

Sv: Silly Season 10/11
Frella: Jag tycker mig se en förbättring, helt klart. Jag har varit väldigt kritisk till Hirschovits. Alldeles oavsett att han faktiskt gör poäng så har det varit något som saknats. Nu säger han själv att så är fallet och att skadan har hämmat honom längre tid än han trodde själv.
En Hirso med speed under rören tror jag är en mycket duktig spelare, den spelaren som jag hoppas att Linkan såg när han scoutade honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.