Simmalugnt: Ja för Z har vi ju varit nära att värva den här säsongen?
Inlägg: 1336463
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
RocknRolf2:
Nä, men man kan ju alltid spekulera i hur bra han hade varit för Timrå.
Det ger ungefär lika mycket.
Nä, men man kan ju alltid spekulera i hur bra han hade varit för Timrå.
Det ger ungefär lika mycket.