1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1336686

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
superfalle: Hur bra än hockeylaget Modo spelar så ser jag ändå bara tolvåringar på deras läktare. Det har fullständigt distansierat mig i mina derbykänslor. Hela känslan är som att spela Xbox mot grannungen. Det är liksom meningen att man ska vinna men om man inte gör det så kan man ändå leva med deras gravt överdrivna segeryra. Vem ids bli retad av en tolvåring liksom? Fast i år spelar vi ju onekligen med en halvtrasig kontroller, det går inte att sticka under stolen med det.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Olle: jo men nu har det väl skrapats ihop en massa modiotiska jag-är-44-år-och-såg-senast-en-bortamatch-på-80-talet-personer som ska förgylla E4:ans snökantade rastfickor med fulölskissets blekgula nyanser. Så potentialen till skadeglädje ökas en aning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.