1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1336703

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Olle:
Haha, så du menar att eftersom jag inte visste vad klyktattare innebar så är jag automatiskt klassad som en minderårig?
Ja, jag får väl antagligen bara face it.

But the fact still remains - Ni kommer inte ha en chans på lördag, varken på läktaren eller på planen.

Hur många timråiter blir det på plats? Satt i dom tankarna att det borde bli väldigt glest med timråiter på plats eftersom det är huvudmatch på c+ sport. Men just, de med soc-bidrag har väl inte råd med c+, eller? ;)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Lucasborg: Som Simmalugnt är inne på så syftade jag på något helt annat. Jag tog även hänsyn till din ringa ålder då jag faktiskt gav dig en ledtråd. På tal om bidrag förresten, ställ in dig på många besök hos det sociala, du verkar inte ha slutledningsförmåga som är anpassad för högre studier.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.