-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5013)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Man kan nog säga att vi för länge sedan faktiskt hade en ganska bra klack som åkte på långa resor. Har för mig att vi var 7-8 stora bussar som åkte ner till Gävle en gång i tiden och man satte in de där extraläktarna i Kempis mm. Men det är länge sedan och innan det som nyss påbörjats så har det varit väldigt dött.
När man nu levt en längre period på svältföda och man legat bakom Timrå (delvis pga trumma och akustik men mest pga att modo's klack sög) så gott som hela perioden de varit i ES den här svängen så bör man faktiskt visa lite fingertoppskänsla och köra sitt race och strunta i övriga.
All heder till dig Lucasborg om du är delaktig i att få lite mer fart på klacken igen. Jag gav upp för 10år sedan minst. Men om du vill ha gratulationer och nya medlemmar mm så bör du gå över till vår bok och där promota den nya klacken.
Ser i alla fall fram emot denna drabbning och trevligast hade varit om det blev något av det där snacket om att köra något tillsammans för att visa att två klackar kan stå bredvid varandra och ändå heja på sitt lag.