1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1336995

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Lucasborg: Mina minnen av Modo klacken modell sista åren är att det tågas in i hallen till "Timråtattare" sedan i pausen knuffa sig ut utanför entren och skandera "Timråsvin ni ska dö" och "alla runkar kuk i Timrå." Har aldrig riktigt förstått vad dessa ca 30 individer går på. Ser inte ut som dom har åldern inne för alkoholhaltiga drycket. Något saknas i alla fall.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Lacka_64: Samt ...Ni lever på socialbidrag !!!
vad har det med hockey att göra .. sånt kommer från en Modo-klack,endast från en Modo-klack

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Lacka_64: Precis som Pettan skriver så är det så med de flesta bortalag med yngre supportar som druckit.

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Lacka_64: Allt du skriver stämmer tyvärr! Men till saken hör att det stämmer även in på Timrå klacken när dom besöker FC. Förövrigt hoppas jag på en bra match i morrn :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.