Ambroo: När jag gick upp på ståplats innan match hördes DIO. Var det "Stand up and shout"?
Inlägg: 1337081
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Dream Team: Var det inte Mötley Crues Shout at the devil du tänker på...?